Pro Poslaneckou sněmovnu, Ústavně právní výbor, Marka Bendu a Stanislava Grospiče  a dalí ...
Současná česká justice se stala nejzločinecčtějí od vzniku Československé republiky po roce 1918.
Poslanecká sněmovna
Ústavně právní
výbor
Marek Benda- předseda výboru
a všichni členové výboru
JUDr. Stanislav Grospič -
místopředseda
118 26 Praha 1 
03.03.2008
Věc: OSMA  pilířů
faktické nedemokracie v ČR.
1).Kadé
čtyři roky  opakující se stejná garnitura (
skupina poslanců ze dvou největších politických
stran ČSSD,ODS);  vzájemně si hráčsky přehazovaná
odpovědnost za vzniklou politickou situaci; politické
utlačování menších stran a občanských 
hnutí.Vláda se většinou střídá z řad
stejných politiků. Za všechny škody a finanční
ztráty v rozpočtu ČR  nesou tito politici osobní
odpovědnost, včetně za abnormálně mnostevně nahromaděné
 nekvalitní zákony, které mají
destruktivní dopad na právo a celou společnost.
   V případě skandálu nikdy nedojde k vyloučení
z vlastní strany, tak jako je tomu běné 
v západních zemích, ale naopak k podrení
ve vlastních řadách, proti vůli voličů.
2).Absolutistická
(nadosmrtní), nedemokratická, zákonem zakotvená
imunita poslanců a senátorů a dalších ústavních
činitelů za účelem neomezené, nikým
nekontrolované jejich moci, bez monosti osobního
pracovně-právního a trestně-právního 
postihu; dále zajištění si výlučně
osobních výhod (nadstandardních platů bez
jakékoli kontroly za výkon veřejných funkcí)
a zajištění si průchodu k tomu, aby si mohli dělat co
chtějí -  i s finančními prostředky daňových
poplatníků, bez přísných kontrolních
mechanismů.
Takto
politicko-právně vykonstruovaný stav je
neslučitelný se zásadami právního
státu. Několik stovek zástupců lidu včetně
jiných zálohovaných činitelů  z oblasti
justice a vnitřní správy nevyjímaje, se
odklonilo od formálně proklamovaných a ústavně
fixovaných principů demokracie. Široké vrstvy
obyvatelstva byly   destruktivním  nemoudrým řízením
přivedeni na pokraj morální bídy. Rafinovanou
rétorikou byl oddůstojněn člověk jako bytost svobodná,
uvědomělá a zodpovědná, a byl dán průchod
k nastolení skryté diktatury.
3).Neuzákonění
plné pracovní osobní odpovědnosti všech
úředních osob (soudců,                    
státních zástupců úředníků,
atd.), jako je tomu v jiných západních
zemích.
 4).
Naprostá nekontrolovatelnost činností a výkonů
práce  státních zástupců v ČR a
jejich mafiánských vazeb a praktik u všech stupňů SZ
v ČR, z nich někteří vytvářejí u
těchto orgánů místa organizovaného
zločinu, a to v rámci placené pracovní
doby.
5).Dokonce je uzákoněno, aby všechny škody
z nezákonných rozhodnutí soudců,
státních zástupců, úředníků,
poslanců, atd. platil stát, tedy všichni daňoví
poplatníci, kteří škody nezavinili a
nezpůsobili! .Úmyslně je v zákoně 82/1998
Sb., zakotveno tzv. regresní řízení s textem
„můe poadovat regresní náhradu“ namísto
zákonného textu „musí poadovat
regresní náhradu“. Celá tíha škod
úředních osob je politicky cíleně přenesena
na daňové poplatníky, tedy stát. Je
to největší právní podraz na občanech,
který je neslučitelný s demokracií a
právním státem. 
6).Fakticky
politicky závislým soudcům, byla, v rámci
reciprocity a vzájemných výhod politiků a
soudců, uzákoněna (protiústavně), za účelem
znemonění rychlého vyšetřování,
v případě spáchání trestného
činu soudcem, monost jeho trestního stíhání
a po odsouhlasení prezidentem republiky, který však
není orgánem činným v trestním
řízení, a nemá monost nahlíení
do spisu. Tento stav je v rozporu s ústavně
zaručenou zásadou rovnosti před zákonem.
Policejní orgány v ČR, smluvené
s příslušnými státními zástupci,
odmítají - sabotáními postupy,
vyšetřovat jakékoli trestní oznámení na
soudce/resp. státního zástupce/ (a to i
v případě zdokladovaného spáchání
trestného činu). 
Podobně
jako v německém trestním zákoně (§
331/2 StGB) by měl být doplněn náš  TZ  textem:
„Soudce nebo rozhodce, který poaduje nějakou výhodu
nebo od jiné  třetí osoby si nechá slíbit
nebo přijme protiplnění za účelem ovlivnění
jeho soudcovského rozhodování, bude potrestán
odnětím svobody a na 5 let nebo peněitým
trestem“, čím se skutková
podstata trestného činu váe pouze k výkonu
funkce soudce či rozhodce. Tímto prioritním
ustanovením se zabraňuje jakékoliv korupci.Není
mi známo z jakých konkrétních důvodů
nebylo podobné ustanovení po cca 50 novelizacích
trestního zákona  doposud  v ČR zákonem
přijato.
O
kroku k mafiánskému systému se vyjádřila
i Ing. Jana Bobošíková, která kandidovala na
funkci prezidentky republiky.
Současná
česká justice se stala nejzločinecčtější od vzniku
Československé republiky v roce 1918.
7).Dokonce
je zákonem nastoleno, aby rady obcí a rady krajů
rozhodovaly o finančních prostředcích na úředníky,
čím se tito zaměstnanci stávají politicky a
finančně závislí od libovůle zastupitelů, a nemohou
nezávisle rozhodovat podle příslušných zákonů,
přestoe je jim jinými zákony uloena povinnost
rozhodovat nezávisle. Toto je oklamaní
veřejnosti.Tisíce úředníků je tímto
způsobem  politicky sešněrováno a fakticky nemohou
rozhodovat nezávisle, ale politicky závisle od vůle či
zvůle zastupitelů.
8).Novináři
nepracují v ČR nezávisle, ale bojí
se otevřeně, nezávisle  publikovat. Je praktikována
faktická cenzura obsahu zpráv určených ke
zveřejnění. 
Předem
Vám  děkuji za písemnou odpověď.
S
pozdravem
    
                                                                     
Dr. M. Chovancová, LL.M.
Rozdělovník:vhodně